*fyndig titel*

Har inte skrivit på några dagar, uppenbarligen.
Hade en mkt trevlig helg på Jetcon, spel, öl och skäggiga karlar är ju tre av de saker jag gillar bäst.
Träffade även en gammal vän; och disskuterade allt möjligt; en del disskutioner som påbörjades för nästan tio år sedan... det var bra.

Sen blev det söndag....

Lämnade inte lägenheten förns idag, torsdag; på morgonen.
Har kännt mig apatisk, håglös, oerhört trött och haft ont i kroppen och halsen, snuva till och från och varit allmänt ointresserad av dte mesta
utom Star Trek på datorn och mys med min dotter.

Idag har jag däremot fått en hel del saker gjorda.
Fick bland annat veta att jag är för tjock, men proportionerlig; vilket inte hjälper nämnvärt i sammanhanget. Ska ännu en gång påbörja den enda dieten som hittills har fungerat; så gott som inget-dieten.
Har fått ett ställe att cykla till när Diana är på dagis också, känns mkt mkt bra. Det ligger på andra sidan stan, så då blir det ju iaf nån timmas cyklande varje dag, sammanlagt.

Fan vad irriterande... har nyss tömt lådorna; men endå luktar det kattbajs här... hittar ingen liten hög ngnstans;  så det är mkt möjligt att jag inbillar mig. Ska diska, dammsuga och skura; är lukten fortfarande kvar efter det så får jag väl spraya deoderant på möblerna eller något.

Händer det något i helgen? Funderar på att försöka få BV på lördag... nån som vill ta hand om mig då?

Funderar på att försöka lära katterna att gå på toa; det ska ju vara möjligt.



KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0