Fredagsmys

Jag och min kära avkomma har haft fredagsmys.
Det var ju säsongsstart på Barda; om det är ngn som missat det så är det basically ett barnprogram där barn får fantasylajva.
Efter några månaders tjat kom det äntligen; och det tittades på med skräckblandad förtjusning. Det är ju lite läskigt med kannibaler, träskmonster och Svartflodens härskarinna med sin fjälliga hud.
Till det avnjöts en av hennes favoriter; grönsaker, pommes, nuggets och dip.
Efter programmets slut kastade hon sig över datorn för att titta på nästa avsnitt, sen tittade hon på båda avsnitten en gång till.... BRA UNGE! Här ska minsann indoktrineras, så kan vi starta en egen rollspelsgrupp hon och jag; eftersom folk aldrig tycker att det kan vara lämpligt att bilda en vars standardlokal är hemma hos den som har barn. Nääh, jag är inte bitter!
Det blir lite ensamt när hon har somnat.
Idag är det skitsamma, jag är så trött att jag inte skulle vara ngt trevligt sällskap ens om jag försökte. Sov bara ett par timmar igår, och har varit ute och cyklat, varit på skördefest och myst med Diana hela dagen idag.
Funderar på om man ska dra på ett avsnitt, och se om sovfunktionen behagar slå på.. försökte somna i soffan förut, men det var omöjligt.
Hmm har precis för mig att jag fick ett par sömntabletter av mamsen här om sistens, men vettifan vart jag har lagt dem.
Tror jag ska ta en kopp te. Roobios Caramel, utan koffein; vill inte förvärra situationen.
Och ett avsnitt. En dag utan Star Trek, hur skulle det se ut egentligen? Nej fy.
Jag är iofs jävligt sugen på att äntligen tillåta mig sista säsongen på Boston Legal... har sugit länge på den karamellen. Men det är sant som det är sagt; jag är bra på att suga; så det får bli DS9.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0