WTF?

Tar väl det "tråkiga" först...
För några dagar sen bleven FB polare, en gammal klassis från resturangskolan; taggad i ett album. Jag kikade igenom hela albumbet och GDAMM vilken heting jag snubblade över! Var tvungen att skicka mail till nämnde heting och upplysa honom om det faktumet. Han mailade tillbaka, och jag med. Höll på med det i ett par dagar; och nyss la jag till honom som vän på FB. Väl inne på hans sida upptäcker man att han är förlovad mendån Italiensk slut! WTF? Vad trodde han jag ville? Skaffa nya kompisar? LOL! Killar slutar aldrig att förvåna mig.
Erkänn att han är snygg, tough...



Tyvärr är ju den där mafiosobruden också ganska snygg, och om det är plutmunsblondiner han gillar var jag ju ganska chanslös iaf :P


Det var det om detta!
Vidare har dagen bjudit på lite välbehövlig sömn, sov helt förbi alarmet imorse och fick äntligen sova mer än ett par timmar. Det var nog på tiden. Mamma har varit här sen igår; så förut gjorde jag soppa o pannkaka till oss och Lelle; som alltid vill ha mat :)
Soppan var den sista burken fryst blomkålsoppa som jag tog hem från jobbet en gång. Jävligt god soppa, och de fick två kantiner över som de tänkte slänga... vafan! Jag lyckades övertala den vänliga damen om att det var totalt onödigt, och fick ta hem den istället; trots att man inte får det egentligen. Tack för det, den har räckt länge!
Kryddade förvisso upp den lita och pimpade den med diverse grösaker, så den blev ännu godare. Mkt smarrigt! Och bra! Gott med lite omväxling från salladen, fast fortfarande kalorisnålt. I pannkakorna hävde jag i överblivet ris, mkt gott dte också.... inte så kalorisnålt kanske, så jag tog bara Dianas två överblivna tuggor.
Ja ja, jag vet, man "ska" käka soppa o pannkaka på torsdagar, men jag har väl aldrig varit som man ska :P

Nu kom min unge hem med en kompis i släptåg....jag som hade sett fram emot lugn och ro :S
Nåja, en stund kan de ju vara här.

Hoppas de inte är så högljudda så det går genom lurarna bara, tänkte dra på mig dem och kolla på ett avsnitt Firefly.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0