Insomnia

...insomnia please relese me and let me dream about making mad love on the heaf, tearing off tights with my teeth.
Försökte gå och lägga mig hos min kära  dotter vid halv tre när hon vaknade till. Gick upp igen vid strax efter tre, för jag ville inte väcka henne där jag vred och vände på mig. Tror klockan måste varit över fem när jag äntligen somnade.
Lite trött idag mao, men det ska väl gå. Då kanske jag somnar lite tidigare i natt iaf.
Om man skulle ta sig en quadruppel espresso kanske?
Tror inte det blir så mkt gjort idag i vilket fall som helst.
Skulle behöva städa lite kanske, och ta ett bd eller nåt.
But then again who cares... det är ju inte som att någon mer än jag och ungen kommer att se det. Det är nog mest jag som stör mig på att man tamefan skulle behöva dammsuga varje dag här för att hålla dte snyggt, och det ser jag samtidigt ingen mening med. Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete brukar det ju heta...så jag kan väl nöja mig med ett småskitigt helvete.
Såååå skönt att det äntligen börjar närma sig flytt.... man kan ju tycka att folk som vill bo ihop och har massa barn borde vilja ha en fyra, men tydligen inte. Inte en käft har visat intresse av att flytta in. Alla har i våra kors att bära, men jag fattar inte vad det rimligen kan finnas för mening med hela den här historien.
Kunde han inte ha sagt ifrån från början? Var han tvungen att släpa mig igenom samboskap, barnplanering och fadersgestaltning för min unge?
Urs... måste försöka sluta älta det där. Svårt när det gör ont.
Nu får det fan bli den där espresson.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0