Harem

Messade lite med en polare förut... han har skaffat sig ett helt harem av reboundbrudar! Vafan! Share! Jag vill också ha en reboundgirl/boy. Nån som man kan bli lite lagom småkär i och knulla som kaniner i ett par månader. SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FÅ LIGGA LITE??

Inte blev det bättre av fredagens besök på köttmarknaden, där den där möra lammsteken dinglade framför ögonen på mig. På sätt och vis vore han perfekt. Han är ju helt klart så långt ifrån R som man kan komma.
Sweet, innocent, positiv, utan bagage, ung, söt... en riktig solstråle! Kan behöva lite varma strålar i mitt liv nu.
Nåja... det är bara 29 dagar kvar tills detta helvete man kallar mitt hem kommer att bli mitt före detta hem. Det är ett gigantiskt steg i rätt riktning. Hoppas jag kan få lite hemkörning av kött till inflyttningsfesten... annars får jag väl ta ett sista, uttröttat varv på den lokala marknaden. Det mesta är dock så härsket att jag inte ens ids lukta på det.


Som en sista fotnot; vilket jag också skrev på FB förut; så uppskattar jag ärlighet, och betackar mig allt annat. Hellre svidande ärlighet än sliskig falskhet. Jag tror du vet att jag pratar om dig.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0