B som i...

...bag, b som i box.
En vän kom över med en box vin för några timmar sen. Jag bakade pizza till vännen och min dotter, jag fick sallad som vanligt... okej, jag smakade en strimla av varje pizza, och jävlar vad gott det var...
Nu är boxen slut, och vännen också verkar det som... han pratade om att gå hem efter en box på två personer men sen somnade han i mitt knä. Har bäddat ner honom i soffan nu.
Lite trist att han somnade lagom som kvällens jackpot började- Star Trek Nemesis på fyran! MKT bra film! :)
Ska i min ensamhet (sovande sällskap räknas inte) avnjuta resten av filmen, sen kryper jag ner hos Diana. "Sovrummet" använder jag inte längre, och nu är ju min plats i soffan upptagen.
Ser mkt fram emot morgondagen; då jag ska skåla min möjliga tillkommande makes lycka och välgång på hans födelsedag! Grattis darling ;)
Har pimpat till min fina hemsydda klänning i svart lack, kände mig ganska fin i den faktiskt...
Dvs om cancerbölden håller sin ände av avtalet, och tar hand om sin dotter imorn.
Ses vi på Harrys imorn kväll då?

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0