Lugnet före... lugnet

Dan före dopparedan.
Inte fan tror jag att jag får doppa imorn, men man kan ju alltid hoppas :P (Ja jag veeet dålig humor, men läs inte då ffs :P)

Diana är med sin pappa och hans nya familj i Strångsjö tills imorn.
Det blir alltid lite tomt och tyst när hon åker; särskilt när man själv inte ska iväg på ngt galej eller liknande. När jag är hemma brukar hon nästan alltid också vara hemma.
Idag är det dock ganska skönt att det är lugnt; bara lilla mamma och jag här, och tre galna katter som håller på och jagar varandra såklart.
Har lyckats få feber och ont i halsen; som dock känns påtagligt bättre efter en stadig glögg och en alindrin.

Imorn blir det lugnt och skönt också. Bara familjen; fem Axelssonare samlade kring ett vegetariskt julbord för första gången på över 15 år.
Jag förutspår gemytlig stämning och mycket skratt, det brukar dte vara när vi samlas.

Inbjudan till alla vänner kvarstår naturligtvis om drop-in glögg, har köpt nästan fyra liter och tvivlar på att vi dricker upp allting själva :)


Nu ska jag bedöva halsen med några bloss.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0