V..vetdu? Nu är jag här igen... och.. v..vetdu? Nu är jag lite gladare igen.

Har inte skrivit på ett tag. Har inte haft tid, ork, lust, energi.
Lite synd eftersom jag egentligen har fått massor av uppslag till hyfsat intressanta saker att skriva om.
Jag har istället skrivit de snaskigaste sakerna i mitt jättelånga (7 a4, skrivet på båda sidorna) brev som förhoppningsvis skickades iväg igår.

Har hunnit med att flytta; och tack vare mina underbara vänner var det den smidigaste flytten någonsin. Tack till er!
Lägenheten är jättefin, ska ta lite bilder senare och lägga upp.

Har haft en stor fet fest med massor av folk och särskilt en. Haha!
Nej nu ska jag inte vara sån. Var jättekul att det kom så många. Ett helt gäng från Sala, bla Anders och Nicklas, se nedan :

Anders


Nicklas


Är de inte båda två förskräckligt söta? det tycker jag? ;)
Har ganska stora planer på att sticka till Sala rätt snart och hälsa på, och hälsa dem :) :P

Har fått ny mobil som jag är smått förälskad i, förutom att (nu fick jag problem: svengelska, enegelska eller fulsvenska? Får nog  bli engelska) the headset (ja vad ska man annars säga; headsetet, huvudsetet?) är trasigt eller glappt, (hoppas jag, för annars är det telefonen som glappar där man sticker in det) så om man som jag väldigt gärna vill lyssna på musik så får man sitta och hålla i lite grann. Det tar ju liksom bort mkt av nöjet med det.

Midvinterblot kommer att hållas här hemma, främst med familjen såklart men de som vill får gärna komma och ta en glögg med oss.
Annars går det ju bra att be om en inbjudan till min nyårs/födelsedags/inflyttnings/välkommen-hem-Marina-fest, den 30/12, 31/12 och 1/12.
Nåja, första dagen kommer det väl bara vara lite fika och sånt shit, och sista mest bakfylla. men endå :) Det låter ju betydligt bättre att säga att man ska ha fest i tre dagar!

Nej fan, nu ska jag nog göra något annat. Men nu känns det ju som att jag har kommit igång med bloggen igen; so spread the word till mina tusentals läsare. HAHA!

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0