Så olika

Tänk att det kan vara så lika men ändå så olika.
Den senaste 1,5 veckan har varit galet intensiv.  
På dåsidan, en gammal jobbarkompis jag knappt pratat med på tio år.
På nusidan, en  ny relation,  olik från de andra men ändå en sexuell/kärleksfull sådan.
Min nya kärleksvän är i grunden monogam,  men har gått in i detta fullt medveten om  hur jag funkar. 
Efter några dagars umgänge saknar jag mina andra älsklingar likväl som honom, de är så olika och tilltalar olika aspekter av mig. 
 
Min fina, trygga G- I'd be lost without you.  Endast med den trygghet jag känner med dig kan jag vara helt galen. I love you dearly. 
 
Min stolte, forumskrigande C- din hjärna är så sjukt sexig, ditt stöd och dina inputs  i mina debatter om allt från veganism till bröstvårtor gör mig säkrare på min sak, stärker mig och inspirerar mig.
 
Min sexiga rocker, P- så underbart okomplicerat och märkligt kompatibelt trots stora olikheter.
 
Min rara A- kan drunkna i dina ögon , du får mitt hjärta att hoppa till och min kropp att darra.
 
 
Saknar er alla massor...
Åker ut på landet ett par dagar och kommer att vara svår att få tag på.
Om det är livsviktigt finns jag på 015571580- fråga efter Svetsarinnan. 😉

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0