Ångest

Igår kväll och idag har jag haft ångest, mått illa och velat gömma mig för världen.
Det bottnade mest i att jag skulle rapportera in till AF idag. .. trodde jag. 
Visade sig att det var tre dagar sedan. .. trodde jag.
Mailade min arbetsförmedlare, och hon sa 1-17 MARS.
Då kör jag på det.
Innebär fortfarande att jag har massor att göra denna vecka, först och främst skriva ett cv.
Hur gör man det?
Ska på möte med en jobbcoach på onsdag. Hoppas hon jan sparka igång mig.
 
Grejen med det hela är att sen jag var i den här svängen förra gången,  skriva cv och söka jobb osv, har mina meriter bara minskat. 
Jag kan inte gå in i ett kök eller en verkstad och göra samma jobb som när jag sist klev ut från den.
Jag är mer otränad nu.
Jag har TVÅ barn nu, varav en utan någon som helst närvarande pappa.
Jag är mer "kräsen" nu, vad gäller mat, politik osv.
Det är svårt att skriva något när man bara känner sig nedtrampad i ett segt träsk. 
Menmen...
Nån gång måste det ju vara min tur?
Jag hoppas på euro jackpot.... haha. .. 
Känns lite bättre nu iaf, skrev ett personligt brev förut och sitter i ett bad atm.
Alltid något. 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0