Jetcon 2013b

Årets andra jetcon håller fortfarande på!
Tack vare Jennas ypperligt utförda vaktande av barn har jag denna gång kunnat närvara samtliga dagar.
Nu är det "bara" jag, Philip och John kvar- och en sovande unge- men icke desto mindre trevligt.
Jag har druckit, spelat och umgåtts med de bästa av de bästa, samt utfört en massage som kändes lite lagom intim för att nästan vara oanständig (utan att egentligen vara det, dess värre... snacka om clit tease) och framkalkade en hel del rätt angenäma ljud från recipenten.  Rawwr.
Tror jag ska skriva med det på min meritlista till framtida partnerkandidater, "Masserar dig tills du låter som om du får ett blow job"... 
Får sätta mig och skriva en, på riktigt.
Vill ju träffa någon...
Klart, just nu funns det typ... sex snubbar som på olika sätt är intressanta, men ingen av dem är pojkvänsmaterial; av olika anledningar.
Tre av dem vill inte ha mig, de andra tre är rara men inga jag har eller kommer att falla för på riktigt.
Vassskaman göra. Such is life.
 
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0