Fet, ensam och äcklig

Idag är det inte kul på en fläck. Jag mår illa som fan, har svårt att hålla ögonen öpnna, ont i kroppen, halsbränna osv. Det är bl.a såna här dagar man saknar en partner som mest, som kunde sätta på kaffe, hänga tvätten, kånka diskmaskinen, fylla och sätta igång den, plocka iordning badkläder osv och väcka mig med en kopp kaffe och lite kärlek när allt var klart. Men det är väl bara att bita i den sura uppstötningen. Ska ju åka om en timma. Missförstå mig inte, det ska bli jättekul och så... önskar bara jag var lite piggare och mådde lite bättre när man nu ska iväg nånstans. Känner mig som titeln säger, eftersom det smakar gammal spya i munnen, kläderna klagar högljutt över att tvingas töjas över alla dessa kurvor och bara mig själv har jag att gnälla till. Och bloggen, och FB. Så det gör jag ju...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0