Gangsta

Min son ser ut som en gängmedlem av något slag. Just nu sover han, men när han vaknar ska jag sätta på honom en svart mössa och ta ett kort på honom.
Måste plocka fram symaskinen och sy lite mer goth/metalkläder till honom, sätta små dödskallar på valda ställen och så vidare. För så jävla gangsta är vi ju egentligen inte här.

Min andra unge är sjuk. Nästan 39 graders feber i morse. Nu sover hon en stund, vilket är välbehövligt; hon var så väldigt grinig och hängig förut.

Nu när båda barnen sover och jag har fått igång en maskin tvätt borde jag verkligen passa på att röja undan lite i köket, så man kan pyssla om sjukling och bebis senare utan att behöva störa sig på det.
Men... det dök upp en viss person på chatten som distraherar mig...

Ååh, måste slita mig.
Tänkte hinna med att gröta i lite färg i håret också.
Kanske tar ett kort på det med senare.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0