Hotell Naftalin open for buissness

Kollektivt boende verkar vara inskrivet på min sida i ödesboken.
Missförstå mig inte, tycker massor mycket mest om min Jennie och min Bennie, men vill inte bo med dem för det. Nåja, det funkar tills vidare, eftersom både jag och bror jobbar, och på olika tider. Jennie får bli hushållerska! :D
Håller på och städar, möblerar och fixar... tog lunchpaus, och bloggskrivandet just nu är nog egentligen bara ett försök att skjuta upp resten av städningen... Alla som känner mig vet ju hur mkt jag äääälskar att städa, och hur bra jag är på det :-S
Ska dessutom handtvätta ett gäng kläder i badkaret, eftersom dte inte är tvättid förrens på torsdag kväll och jag börjar få jävligt ont om rena underkläder.  Tillika ska det hinnas med att handla, baka pizza och slänga ihop nån jävla kaka eller nåt att ta med till jobbet imorn. Det blir nog bra.
Ja jag vet... det heter inte jobbet, utan praktiken... men den kommer ju att övergå i jobb om lite mer än två månader, så jag väljer att referera till den som "jobbet".
Nåja, antar att det är dags att fortsätta.....
Om nån mupp vill komma och hjälpa mig går det bra.... :P

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0