Pissmorgon

Drömde att jag var på en skola, med gamla skolkamrater från grundskolan. Vi var i matsalen/resturangen. En av den ville komma hem till mig efter skolan, för att slippa sin lillebror... men hennes lillebror, sa jag med ett flin; brukade också vara hemma hos mig. Sen kom en snygg kille jag hade spanat in och pratade med nån vid bordet. Efter det skulle jag dricka, och då hade nåt jävla fuck face tagit min dricka. Han drack upp den framför mig och gjorde sen "ring mig"- gesten med handen som lur, för tydligen var det nåt slags raggningsförsök. Jag fick kämpa mig igenom massor av elever och tränga mig fram med min breda röv till serveringen igen, bara för att en av mattanterna skulle snusa att det fanns dricka i kylskåpet och att jag kunde ta själv. En annan klasskamrat hade "huntings disease", som i drömmen innebar bland annat att hon hade svårt att gå. Jag och en till kompis hjälpte henne när vi gick från maten. Sen var jag plötsligt i nån galleria och höll på och plockade med grejer jag hade i fickorna. Två tjejer stog bredvid  mig och började prata om vilken fin färg det var på nån billig ögonskugga jag hade, så jag sa att de kunde få den. Då blev en av dem skitarg och sa "och sen ska du få bajsa på oss, eller vadå; din feta jävla gamla knarkare?"
Jag blev så paff att jag först inte fattade vad hon menade, men hon trodde att jag ville ha nån slags betalning för ögonskuggan. Jag blev arg och ledsen och skrek åt dem att jag bara försökte vara snäll, lämnade ögonskuggan och gick där ifrån.
 
En stund senare, i den riktiga världen, när jag hade vaknat; så ställde sig min käre son och kissade på sovrumsgolvet.
 
Satte i löshår igår, men gummisnoddarna håller inte.
 
Dessutom har jag pms.
 
Så... ja, idag behöver jag kaffe innan jag ens försöker prata med någon.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0