Musik

Fan vad mycket bra musik det finns. 
För tillfället är det Lacrimosa som ljuder ur högtalarna, på alldeles för låg volym.
Man blir dock väldigt nostalgisk, lite vemodig, fast sådär på ett bitterljuvt vis. 
Imorn ska jag nog sätta på nåt bra att städa till. Adrian brukar tycka om när jag drar på lite volym.
Städa behövs. Sen måste jag gå till soc och fylla i deras papper. Känns jävligt surt. 
Men, barnen måste ha mat och husrum osv och jag måste ha rödvin och nutrilette. Haha. 
Imorn kommer det efterlängtade barnbidraget.
Sen blir det midsommar.
Kommer nog att sitta hemma och längta efter närhet, sällskap,  vänner, kärlek.
Ah... vad det är svårt ibland.
Hoppas nån av dejterna överraskar mig and sweep me off my feet.
Behöver någon att längta efter. 
Fast det gör jag ju redan. .. men han vill inte ha mig.  Så, jag behöver någon annan att längta efter. 
Just nu ropar Il Barone på mig.  Hej,  baronen.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0